Kumho Tyre is een internationaal gerenommeerd bedrijf in de bandenindustrie. Met een export van meer dan 1,8 miljard USD aan producten naar ongeveer 180 landen, positioneert het zich als een belangrijke speler op de wereldmarkt. Deze internationale omvang wordt ondersteund door een netwerk van onderzoek- en ontwikkelingscentra (R&D) in China, Amerika, Duitsland en Korea, bij het R&D-centrum in Gwangju.
Het merk Kumho wordt geleid door twee fundamentele waarden: "volharding" en "passie". Deze twee principes staan centraal bij het bedrijf en zijn medewerkers, die er voortdurend naar streven zichzelf te verbeteren en de beste oplossingen te vinden om hun doelen te bereiken, ondanks de uitdagingen die ze tegenkomen.
Naast deze waarden zet Kumho Tyre zich in voor een milieuvriendelijke aanpak. Het bedrijf streeft ernaar het milieu te respecteren via een ecologisch bedrijfsbeheer, de productie van groene producten, het toepassen van ecologische marketing, het verbeteren van processen en sociale betrokkenheid. Kumho Tyre wil in de 21e eeuw een voorbeeldbedrijf zijn op het gebied van milieubescherming en -ondersteuning.
De strategische richtlijnen van Kumho Tyre zijn duidelijk:
- Innovatie in producten behouden om de klanttevredenheid te vergroten
- De concurrentiekracht op internationaal niveau versterken en waarborgen
- Het ontwikkelingspotentieel stabiliseren door middel van een goed gevestigd internationaal beheersysteem
Dankzij voortdurende technologische ontwikkelingen en grondig onderzoek is Kumho Tyre erin geslaagd banden van wereldklasse te produceren. Het onderzoeksinstituut van Kumho Tyre heeft met name uitzonderlijke racebanden ontwikkeld en is in Zuid-Korea de enige fabrikant van vliegtuigbanden. Deze verwezenlijkingen zijn het resultaat van intensief onderzoek, de passie van de onderzoekers en hun volharding.
Tot slot heeft Kumho Tyre unieke technologieën toegepast op nieuwe materialen, lichte componenten en een geoptimaliseerd ontwerp om duurzame banden van wereldklasse te ontwikkelen.